شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ [تلگرام] آقاي ظريف! از کدام جوسازي سخن مي‌گوييد؟ مجري برنامه ثريا در صفحه شخصي نوشت: آقاي ظريف در اظهاراتي عجيب از جوسازي و فضاسازي گسترده عليه FATF توسط جريانهاي فاسد با پولشويي هزاران ميلياردي در داخل سخن گفته اند. فعلاً کاري به اين سياه‌نمايي عجيب ايشان عليه نظام اقتصادي کشور ندارم. اما وقتي از جوسازي سنگين و فضاسازي گسترده صحبت مي‌کنند خنده‌ام مي‌گيرد و ناخودآگاه ياد خاطرات گذشته مي‌افتم. پنج سال پيش، پس از توافقنامه ژنو و بعدتر توافق لوزان، تقريبا همه برنامه هاي تلويزيون جشن گرفته بودند و برنامه ها با سبقت از هم، بازي برد- برد و رهايي از تحريم‌ها را تبريک مي‌گفتند. جو رسانه اي و فضاسازي داخلي و خارجي چنان سنگين شد که علاوه بر عمده نخبگان سياسي اصولگرا، حتي برخي از فرماندهان نظامي هم براي همراه شدن با فضا، پيام تبريک فرستادند تا آنجا که مورد عتاب رهبري انقلاب قرار گرفتند! مردم هم که تبليغات گسترده مسوولان را باور کرده بودند، گمان مي‌کردند با وعده هاي کدخدا قرار است چرخ زندگي شان دوباره بچرخد و همه مشکلات اقتصادي حل شود و حتي نرخ دلار به تومان برسد! اساتيد جوسازي براي هيچ، حالا نگران فضاسازي شده اند يا مي‌خواهند با اين روش دوباره جوسازي کنند؟! در لينک زير بخوانيد: fna.ir/bpohil
اصلاحيه متن: نرخ دلار به1000تومان برسد!
* وکيل *
اين مردک با چه رويي مياد صحبت ميکنه لطفا به احترام خراب کاري هاش چند روز سکوت کنه
{a h=Mygoodness} گشت ارشاد{/a} اين مردک واسطه باند نيويورکي‌هاي خائن به ملت و کشور است، که به قول حسين قدياني:" از پشت درب دستشويي مي‌خواهد، کثفات کاري خود و رئيسش در برجام را بپوشاند!
* وکيل *
{a h=vaznesiasy}وزنه سياسي{/a} يک. مرد بايد پيدا شه وقتي اين يارو حرف ميزنه با پشت دست بزنه دهنش لال بشه
* وکيل *
وقتي جاي پفيوز با قهرمان ملي عوص ميشه وصع مملکت همين ميشه
{a h=Mygoodness} گشت ارشاد{/a} اگر جريان انقلابي در وقت لازم، اقدام لازم را جهت جلوگيري از نفوذ ليبرالها در مجلس و دولت را انجام مي داد، ديگر نيازي به استفاده از پشت دست نداشت و لذا افق روشن مقابل ما، سال 1398 و سال 1400 سال پاک سازي مجلس و رياست جمهوري از ليبرالها، نفوذي‌ها، دوتابعيتي‌ها و ستون پنجم دشمن است، پس خود و مردم را براي جهاد بصيرتي آماده نمائيم که نصرت از آن جبهه حق است.
درب کنسرو بازکن برقی
پيام رهايي
رتبه 63
33 برگزیده
48 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
پيام رهايي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top