شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ [تلگرام] جناب آيت الله آملي لاريجاني! اگر در بيانات رهبر انقلاب دقت کنيد: . تقصير عمده متوجه کسي است که ارز يا سکه را با بي تدبيري داده (يعني مقامات دولتي). . ايشان تاکيد مي کند که اقدامات شما قرار است در حقيقت برخورد با کساني باشد که با اين خطاي بزرگ، زمينه اين فساد را فراهم کردند (يعني مقامات دولتي). ولي تا اينجا قوه قضاييه، کسي که تقصيرش در مرحله بعدي است، محاکمه و اعدام کرده و هنوز گزارشي از پرونده مقصران اصلي به مردم نداده است، چرا؟! #عراقچي. #سيف #سلطان_خريد_سکه کانال حميد رسايي @www_rasaee_ir
چرا قوه قضائيه بر عکس فرمان رهبري عمل کرد؟! مگر رهبري نفرمودند که تقصير اصلي (در بحران سازهاي اقتصادي) متوجه مديراني است، که سکه و ارز را دادند، پس چرا اول مديران فاسد بانک مرکزي و خارج از آن، بعنوان مقصران اصلي محاکمه نشدند؟! و لذا مردم اين را مي فهمند که محاکمه علني، يعني پخش کامل اعترافات 2 فرد اعدام شده، (که دليلش براي ملت روشن نيست) از سوي صدا و سيما، که تاکنون پخش نگرديد!
{a h=vaznesiasy}وزنه سياسي{/a} نظر و در حقيقت دستور رهبر در اول با زمينه سازان اين معزل سکه و ارز است و در مرحله بعد ديگراني که مقصرند... در تصوير فوق با رنگ متفاوت قابل مشاهده است...حال ق.ق چرا اينطور عمل کرده بايد پاسخگو باشد تا شائبه پيش نياد که دستهاي پشت پرده اي در ق.ق هست که با دولتي‌ها در اين کار هماهنگند.
{a h=peiam}پيام رهايي{/a} با نظر شما موافقم، زيرا اقدام قوه قضائيه در اعدام متخلفان بازار ارز و سکه، درست و بجا بوده اما مردم بدنبال محاکمه و مجازات مقصران اصلي آن، يعني دولتي ها هستند.
ساعت ویکتوریا
پيام رهايي
رتبه 63
33 برگزیده
46 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
پيام رهايي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top