شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

آموزش پیرایش مردانه اورجینال
+ سپاه پاسداران؛انتقام مهلک و فراموش ناشدني در انتظار کشورهاي حامي حمله تروريستي در اهواز است.*بعد از بيانيه سپاه چه اتفاقاتي در منطقه افتاده است؟*آمريکااز ترس حملات سپاه تمام پايگاههاي خود در خارميانه رابه حالت آماده باش درآورده و ازطريق سفارت سوييس درتهران پيام فرستاده که هيچ نقشي در حمله تروريستي اهوازن است.بعد از پيام سپاه ارتش اسراييل
جزتو
97/7/4
بعد از پيام سپاه ارتش اسراييل به حال آماده باش جنگي درآمده و اين کشور هم از طريق سفير روسيه در ايران پيام فرستاده که در حمله تروريستي اهواز نقشي نداشته است. اما در عربستان وحشت سراپاي مقامات عربستان را فرا گرفته ، مقامات اين کشور که متوجه شده اند هدف از بيانيه سپاه کشور عربستان است از طريق سفراي عمان و عراق پيام فرستاده و اعلام کرده است که هيچ نقشي در حمايت و لجستيک تروريستها نداشته است.
*دنيا منتظر انتقام سخت ايران از کشورهاي حامي تروريستهاست*
دلال رابطه ايران و آمريکا آقاي هوشنگ اميراحمدي مي‌گويد: "اگر يک نفر سپاهي در تيم مذاکره کننده هسته اي با آمريکا داشتيم، آمريکا امتياز لازم را به ايران مي داد، زيرا آمريکاييها تنها از سپاه پاسداران مي ترسند. اما نظر حقير اين است، اگر حسن روحاني بيانيه‌اي تندتر از سپاه داده بود، آمريکائيها مي گفتند؛ حسن از خودمان است، شوخي کرده، تا زير سئوال ملتش نرود، بي خيال!
{a h=vaznesiasy}وزنه سياسي{/a} :)
آموزش پیرایش مردانه اورجینال
پيام رهايي
رتبه 63
33 برگزیده
42 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
پيام رهايي عضو گروهی نیست
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top